172. Wprawki przed Euro :)

Komentarze

Zbyszek pisze…
Super są Twoje fotografie Małgosiu w b&w. Rodzinka doskonała:)
Mażena pisze…
na który rok, trenuje kadra? :)
Zdjęcia takie pełne ekspresji !
Vojtek pisze…
Małgosiu!
Widzę, ze lubisz fotografować. Ja też. Fotki czaarno białe mają duszę. Sam je kiedyś wywoływałem w ciemni fotograficznej w piwnicy.
Zapraszam na fotoreportaż z Blog Forum Gdańsk 2011. Było super, albo i lepiej.
Vojtek do Małgosi
Anonimowy pisze…
A trener mówi: "uderz rogalem na bliższy słupek"
Pozdrawiamy
Małgoś pisze…
Mażeno, pewnie na ten się WIELKI, zbliżający wielkimi krokami. :)

Vojtku, witam serdecznie na Lustrze. :)

Renato i Jarku, jakby to powiedzieć..., slang piłkarski mimo wszystko jest mi obcy. :D Rogal zbił mnie z tropu. :D Pozdrawiam!

Zbyszku, dziękuję, dziękuję. :) Chociaż jeśli chodzi o kadrę ze zdjęcia, to ani tam mojego męża, ani dzieci moich nie ma. :D Za to są inaczej bliskie mi osoby. :)
Pozdrawiam!

Popularne posty