164. Toskania. Chianti o świcie. cz.2

Komentarze

Yba pisze…
Przepiękne, zamglone...
To początek dnia czy koniec?
Małgoś pisze…
Dopisałam do tytułu, żeby nie było wątpliwości. :) To było o świcie.
Pozdrawiam! :)
Majana pisze…
Wspaniały świt! No,ale gdzie jak nie tam będzie wspaniały :)
Pchełka pisze…
ależ klimat!! cudownie i pięknie..
Delie pisze…
Jakie piękne! Niedawno stamtąd wróciłam...
Kemotka pisze…
A to zdjęcie wprost zapiera dech w piersiach ;)))
Anonimowy pisze…
Bajecznie!
Espresso pisze…
Mmmmmm co za klimat!
Jann pisze…
Hi, Kocham swoje zdjęcia i inspirują mnie do kontynuowania nauki w fotografii i radzi sobie w tym świecie, że nigdy się nie kończy, to zapraszam do kontynuowania zobaczyć nowe wpisy. tak jak ja zapraszam do odwiedzenia mojej.

pozdrowienia

http://www.raul-sp.blogspot.com/
abbra pisze…
Cisza , spokój i poranna mgła - bardzo lubię takie widoki ...

Popularne posty