162. Rzym cd.


Komentarze

Pchełka pisze…
pięknie tam jest :)bardzo piękne malownicze zdjęcia..i te kolory!
Anonimowy pisze…
Pieknie sfotografowalas, z tego co widze, to niestety padalo! Szkoda! We Wloszech naprawde trudno trafic w pogode szczegolnie wiosna czy jesienia, tak jak Ci pisalam. Ale mam nadzieje, ze choc troszke sie podobalo?
Majana pisze…
Wspaniałe zdjęcia!
Jak pisałam , nie miałam okazji oglądać Rzymu wiosną, więc robię to z przyjemnością patrząc na Twoje zdjecia.
Byłam tam zawsze latem. Ależ tęsknie!
geomo pisze…
Ciekawa kolorystyka, pasuje mi to pogody...
Pozdrawiam serdecznie :-)
Anna-apsik1 pisze…
wspaniałe zdjęcia, świetnie dobrana kolorystyka. Szkoda, że pogoda nie dopisała, ale cóż tam, musieliście spędzić wspaniałe chwile razem ( fajnie jest móc czasem wyrwać się bez ukochanych dzieci)
Zbyszek pisze…
P I Ę K N I E !!!
Margarithes pisze…
Przypomniałaś mi jak tam jest pięknie, dziękuję :)
ikroopka pisze…
Utknęłaś?
blue pisze…
świetne zdjęcia, mają w sobie coś więcej niż cudne widoki. o wiele więcej. lubię na nie patrzeć.
Dorota pisze…
piękne zdjecia! czy kolory były trochę poprawiane komputerowo czy są to zdjęcia prosto z aparatu?
Jo pisze…
W tym kolorycie określenie "wieczne miasto" ma podwójny sens, cieszę się, że do Ciebie trafiłam :)

Popularne posty