129. ***

Komentarze

Anonimowy pisze…
zycie ktotkie ale za to piekne :-)
Ada pisze…
Lubię kontrasty tego zdjęcia, diagonalna idealnie rozdziela to co ostre i miękkie, jaskrawe i pastelowe. Druga oś i punkt przecięcia. W każdym razie tak to zobaczyłam :)
Piękny kadr, precyzyjny i wyważony, doskonała kompozycja!
Majana pisze…
Jest piękny ! CUdownie kolorowy!
Taki motyl to coś optymistycznego :) Ach, już tęsknię za latem.
Buźka:**
ikroopka pisze…
Lato u Ciebie wciąż, kiedy za oknami jesienna szaruga...;)
Pchełka pisze…
piękne zdjęcie..... mnie też udało się tego lata sfotografować motyle..moje pierwsze..ale i tak tęsknię za zimą ;))))pozddrawiam
Emilia pisze…
O jak barwnie... i pomimo tej paskudnej i deszczowej pogody od razu jakoś tak cieplej na sercu się robi;)
Anonimowy pisze…
Jaki przystojniak na zdjeciu, a zdjecie cudowne. Niestety nie udaje mi sie nigdy zadnego insecta przylapac tak bliziutko!
Pozdrawiam :0
vito pisze…
Wow! Dobra klata. Szkoda tylko, że ten przystojniak nie chcial ci twarzy pokazac...
Małgorzata pisze…
"a na razie fruwają motyle..." - piękne zdjęcie.
agawphotography pisze…
piękne kolorki:) uwielbiam makro - sama czesto fotografuję:) będę zagladc bo ładnie tu u Ciebie:)
abbra pisze…
Lato , wróć !!!
Unknown pisze…
tęcza na zielonym niebie! :)
Margaux pisze…
jakie piekne fotki :)))
ebe4 pisze…
:) optymistyczne
Małgoś pisze…
Wybaczcie ciszę w eterze. Chyba kryzys fotograficzny mnie dopadł. Nawet nie to, że nie focę, ale jakoś potem nie mam siły do nich zajrzeć. Minie, jak zawsze mija. :)
Szczególnie serdecznie witam nowe osoby, które tutaj do mnie zajrzały... :)

Popularne posty