125. Maja...

...Majeczka, Majulka moja... :)

Komentarze

enchocolatte pisze…
oczy po Mamie, tylko w nich tonąć! uważajcie chłopaki!

:) pozdrawiam
Agnieszka pisze…
Małgosiu, cudowny porter córeczki!! Te podświetlone od tyłu włoski wyglądają anielsku. No i świetne bokehowe świetlne plamki. Tak jak pisała już enchocolatte, latorośl wydaje mi się być bardzo do mamy podobna (choć nie znam taty, a to może relatywizować ocenę). ;) Pozdrawiam serdecznie.
Pchełka pisze…
pięknota...i te ogromne oczęta...:) i wogóle ...
marghe pisze…
Ależ ma oczyska..
fotocyk pisze…
KOSMOS! Fantastycznie.. chyle glowe w podziwie
Majana pisze…
Piękne! Niesamowite zdjęcie! Te oczęta - wow! Jestem pod wrażeniem!
Sliczną masz córeczkę Małgoś!
Obie jesteście śliczne!:)
Anulka pisze…
Bardzo ciekawe zdjecie, oj chcialoby sie wysciskac takie sliczne malenstwo... jako modelka idealna! Ciekawe, ze zadna zawodowa modelka nie ma tyle uroku co dziecko!
Małgoś pisze…
Heh, no cóż powiedzieć... :) Jako matka nie jestem zupełnie obiektywna, więc pomilczę, dziękując jednak za miłe słowa. :D

Agnieszko, myślę, że męski pierwiastek tez coś wniósł do tych oczu. :D

Hanulko, witam na Lustrze. :)
A wiesz... z modelkami pewnie łatwiej. ;-) Ja tak naprawdę nie umiem fotografować dzieci, bo zwyczajnie są dla mnie zbyt szybkie. :D Zawodowo uciekają mi sprzed obiektywu. :D
Napatrzeć się nie mogę! Przepiękne!
A, zapomniałam dodać, że nie byłaby Córką swej Matki, gdyby przed chwileczką czegoś pysznego nie podjadała :)
abbra pisze…
Piękne, wielkie oczęta !
Po mamusi [ synek również odziedziczył je po Tobie Małgosiu, prawda ? :) ]
Ewelosa pisze…
Witaj Małgosiu

zdjęcie córeczki urocze - zgadzam się w 100% z Tobą dzieci zawodowo uciekają w czasie fotografowania. Mój synuś Amadeuszek robi to wyśmienicie :)

pozdrawiam
Ewelosa
Małgoś pisze…
Przewodniku, hahaha...:D No prawda, prawda... Buźka się nie zamyka, o czym świadczą okruszki na buźce. :D

Abbro, yyyy... chyba tak...? Chociaż rodzicom najciężej dostrzec podobieństwo własnych latorośli. ;-)

Eweloso, w takim razie i Ty wiesz doskonale, jak bardzo trzeba się naganiać z obiektywem i jak wiele nieudanych zdjęć do śmieci trafia... ;-)
doro pisze…
ABSOLUTNIE CUDOWNY kadr!! dziewczynka jak zamyślony barokowy anioł ze złoconego ołtarza!

Popularne posty