94. Odwiedziny. Na zielono, cd.

Komentarze

vito pisze…
Nigdy nie udalo mi sie sfotografowac motyla. Brak cierpliwosci czy... umiejetnosci?
Majana pisze…
Ja po prostu nie mogę no... to jest prześliczne!
krpi pisze…
zielono mi i spokojnie, zielono mi
Małgoś pisze…
Vito, stawiam na cierpliwość. :) Zresztą u mnie też z nią baaardzo krucho... Wszystkie fruwające, skaczące, pełzające, a nawet i biegające skutecznie mi uciekają. :D

Majanko... :) Dziękuję. :)

Krpi, mnie też. :) Dziękuję za odwiedziny. :)
fotoszoko pisze…
Piękne. Nie dość, że z motylkiem, to jeszcze ta koniczyna (?) taka dziwna. I rozmycie tła dopełnia reszty.

Muszę pomyśleć przyszłościowo o takim obiektywie.
abbra pisze…
Piękne zielenie i róże ... i do kompletu spokojnie siedzący motylek [ ostatnio sporo się za nimi musiałam nabiegać ;) ]

Popularne posty