89. Migawki z trasy

Tak się złożyło, że w ostatnich dniach nieco wyjazdowa byłam. Niestety wyjazdy nie były równoznaczne z bieganiem w nowych miejscach z aparatem w ręku, bowiem czas aż do bólu był wyliczony.
Niemniej ze sprzętem foto prawie się nie rozstaję i każdego dnia fotkę strzelić muszę, inaczej się uduszę. :D Nawet jeśli oznacza to bezsensowne nieco pstrykanie przez okno pędzącego auta (jako pasażer powiedzmy miałam ten luksus ;-)).
Wczoraj w aucie spędziliśmy blisko 12 godzin. Oto co mijałam w drodze...

Łąki, pola, łąki...
















Wczesnym rankiem, gdy słońce było jeszcze dość nisko znienacka objawiły się przed oczyma ruiny zamku w Radzynie Chełmińskim. A niedługo potem zamek w Golubiu Dobrzynie...























Potem znów pola, łąki, pola...
















A gdy byłam już znudzona jak mops i nie wiedziałam co ze sobą robić, uwieczniałam swój rozwiany wiatrem włos... :D
A potem wróciłam do domu i zasnęłam jak dziecko. :)

Komentarze

vito pisze…
Szczęściara... Mnie nikt wozić nie chce...
enchocolatte pisze…
piękne widoczki ustrzeliłaś tak pędząc!
ikroopka pisze…
Zaiste, widoki piękne Ci się przytrafiły;)))
a i włos niczego sobie;)))
fotocyk pisze…
Fiufiu... jaki autoportrecik! No koleżanko, ustawiłas podróżniczą poprzeczkę.. jadac na wakacje będę "musiał" też coś pstryknąć..

ps. Dorwę Cię na wakacjach i wtedy "TO" zrobimy.. ;)
Małgoś pisze…
Vito, jak to się mówi... jak kto sobie pościele, tak się wyśpi? :D Było szukać osobistego kierowcy. ;-)

Enchocoatte, zdecydowanie lepiej wyglądały na żywo. :)

Ikroopko, zerżnięte co do joty. :) A fryz prawda, że niezły? :D Wiatr okazał się bardzo kreatywnym stylistą. Fryzura zupełnie jak z wybiegów mody. :D Na co dzień jest zdecydowanie bardziej spokojny. :D

Tomasz, jak to? Nie zrobimy TEGO wcześniej??? :D Paskuda! :D
Anonimowy pisze…
Swietne ujecia z drogi, dobrze czasem usiasc obok kierowcy :)
Ada pisze…
Ależ to prawdziwe kino drogi :)
Zachwycające zdjęcia!
Majana pisze…
Małgoś, jakie cudne zdjęcie sobie zrobiłaś!:))
Ruiny zamku - to jest coś co lubię oglądać:)
Bea pisze…
Widoczki cudne! I slicznie wygladasz z rozwianym wlosem :)
fotoszoko pisze…
Nie ma to jak zdjęcia w lusterku ;)

Bardzo podoba mi sie ta ruinka. Rewelacja, że akurat tyle z niej zostało.

Popularne posty