102. Rozdroża wolności...

...czyli rozporkowy manifest w sercu Gdańska... :D

Komentarze

Anonimowy pisze…
sentymentalnie.....
Geomo pisze…
No cóż, pomnik prawdziwego faceta :-)))
Anonimowy pisze…
No cos takiego u nas w Polsce?
A swoja droga ciekawy
ikroopka pisze…
Od kiedy?
fakt, dawno mnie w Gdańsku nie było;(
vito pisze…
To na widok turystek?
marghe pisze…
Czyje to dzieło? I jakim cudem jeszcze stoi ? :)
Małgoś pisze…
No cóż, pomnik jak najbardziej w PL, w samym sercu Głównego Gdańska. :)
Dzieło, popularnie nazywane "chłopiec z erekcją" stoi stosunkowo krótko, może ze 2 miesiące (albo i krócej) i ma się całkiem dobrze. Uszczerbków żadnych na kamiennym ciele nie zauważyłam. :D
Majana pisze…
Też go już podziwiałam, podoba mi się :))) Ciekawe czy zostanie już w tamtym miejscu czy go gdzieś przeniosa.
Mógłby zostać, jest taki inny i przez to ciekawy:)
Unknown pisze…
nie miałam pojęcia. jak zwykle poznaję nasze city u Ciebie :)
fotocyk pisze…
O matko! W kraju gdzie każde miasto ma ambicje mieć ulice jotpedwa, rondo jotpedwa, skwer jotpedwa i wszelaki inne dobro które można tak nazwać stoi taki pomnik? No nie mieści mi się to w głowie...:)
Gosia Oczko pisze…
O matko jedyna! Coś dla Agi haha!!!
Małgoś pisze…
Majanko, gdzie mają przenieść? A niech zostanie, taki atrakcyjny... :D

Ally, oooooj, chyba dawno nie byłaś w Głównym...? :)

Tomek, o qrcze..., no wiesz...to rozdroża wolności... :)

Oczko, było się Wam koło tego nagiego kręcić, jak zaraz blisko taki okaz czekał? :D
Gosia Oczko pisze…
Gdybym wiedziała wczesniej Małgoś, gdybym wiedziała... ;)

Popularne posty