52. Magnolie


Komentarze

Anna-apsik1 pisze…
Gosia, gdzie dorwałaś magnolie. Byłam tydzień temu w parku Oliwskim i wszystkie były pozamykane.
Śliczne zdjęcia wyszły
Małgoś pisze…
Anno, ja nawet do parku nie musiałam jechać. ;-) Drzewo magnoliowe rośnie sobie niemal pod moim domem. A tak naprawdę to dopiero dzisiaj dowiedziałam się, że te piękne kwiaty, które po wielokroć podziwiałam przechodząc tuż obok - to magnolia. U An-ny (Waniliowo) na blogu zobaczyłam zdjęcia i od razu skojarzyłam. :) A że swoje zdjęcia właśnie wczoraj zrobiłam - to i okazja była ku temu, żeby pokazać te piękności. :)
Ps. gdański ZUS nad Motławą ma taki okazały klomb. ;-)
enchocolatte pisze…
w w-wie też już zakwitły i chyba wybiorę się jutro na słoneczną sesję z magnolią w tle - tak mnie Twoje zdjęcia zauroczyły!!!
ebe4 pisze…
wybieram się do Ogrodu Botanicznego aby je uwiecznić:)
fotocyk pisze…
A u mnie wszelakie magnolie za plotami.. Nic luzem... Juz sie pogodzilem z tym, ze nie ustrzele
a_anielka pisze…
Uwielbiam... :)
B pisze…
Piękne są...
Bea pisze…
Sliczne! U nas niektore juz praktycznie przekwitaja :/
Gosia Oczko pisze…
Tak! Jak widzę magnolie, to wiem, że je st wiosna :)
An-na pisze…
Takie eteryczne, tajemnicze nieco i poetyckie Ci wyszły te magnolie, Małgosiu...

Popularne posty