50. Prawie jak mama...

Komentarze

Bea pisze…
Alez slodko tu wyglada!!! Tez tak lubilam paradowac z moim wozkiem :)
Majana pisze…
Jaka słodziutka Córeczka ! :)))
ikroopka pisze…
Gdyby nie szczegóły ubioru, byłoby zdjęcie ponadczasowe...
choć, w jakims sensie przecież jest:))))
fotocyk pisze…
I do tego dobrze zrobione, jak widze jak ludzie robia zdjecia dzieciom to mi sie noz w kieszeni otwiera.. stoi tatus, aparat na zombie robi dziecku zdjecie.. potem wychodza pokraki gdzie dziecko pokazane jest z gory. Nie ma jak pokazac swiatu dominacje. Brawa i wielkie dzieki za te fotke. Pozdrawiam poswietecznie
Małgoś pisze…
Dziękuję. :)

Ikroopko, oby tak było... :) Wszak nie wiadomo czym bawić się będą dzieci naszych dzieci...

Prawda Fotocyku. Ja też to zjawisko nagminnie obserwuję. Trochę szkoda, bo dzieci to tak wdzięczny temat (choć jak dla mnie niełatwy) do fotografowania. Tymczasem w większości wypadków trzymający aparat rodzic chyba ma zerowe pojęcie o tym, ,że skrót perspektywiczny "z góry" tak nieładnie zniekształca małego człowieka...
Anna-apsik1 pisze…
Rób dużo takich zdjęć, bo maluchy tak szybko rosną. Moje dziewczyny w wózku dla lalek nawet brata przewiozły.
Unknown pisze…
cudowna! :) świetne zdjęcie.
Tak sie chciałam upewnić, że to Twoja córcia... to sobie przejrzałam całe archiwum... upewniłam się!

:)))
abbra pisze…
Małgosiu , super zdjęcie ! I modelka również :)

Popularne posty