45. Na błysk!

Komentarze

Na czasie :) właśnie się posilam przed herkulesową pracą mycia okien :)
Majana pisze…
Niom :) Musi być czyściutko:) Sezon na marinie się rozpoczyna? Pozdrawiam serdecznie Sąsiadko!:)
anielka pisze…
Wiosenne pożądki nie omijają nikogo. (Narazie chyba tylko mnie...)
Małgoś pisze…
Zdecydowanie czas porządków nastał. :) Ja poszłam w ślady i na błysk okna dzisiaj poczyściłam (jeszcze mi dwa zostały...).
abbra pisze…
Świetne kolory !
A tak na marginesie to ja też dzisiaj myłam okna ;D
Unknown pisze…
pięknie - jak słońce odbijające się w wodzie (oczywiście mówię o kolorach, niekoniecznie o Panu :))
Anonimowy pisze…
No właśnie, porządki wiosenne, a ja sobie idę popstrykać...;)
pozdrawiam niedzielnie, ikroopka
enchocolatte pisze…
piękne kolory i temat na czasie!!!

Popularne posty