44. Znak czasu

Komentarze

anielka pisze…
Ciekawe czy po mnie też widać takie znaki czasu? :D
ebe4 pisze…
nie wytrzymało nawału pracy...
Unknown pisze…
przywodzi na myśl jakąś starą bibliotekę :) kiedyś znałam trochę osób podczas studiów, które marzyły, tj. ja, by mieszkać w takiej bibliotece - nie tak zakurzonej jak ta z "Imienia róży", ale równie starej, bogatej i pełnej tajemnic :) to dopiero marzenia :D
Małgoś pisze…
Ja też miałam skojarzenie ze starą biblioteką. :) Ale nie, to nie to... Wygląda na to, że rzeczywiście tak intensywna praca wewnątrz wre, że aż szyby pękają. ;-))
Kiedy to właśnie gangsterzy, spragnieni dostępu do ksiąg, usiłowali wejść do środka!
vasco pisze…
świetne !!
Małgoś pisze…
Hihi, gangsterzy... :) Jacyś słabi, skoro jednej szyby nie sforsowali. ;-)

Dzięki vasco. :)
fotocyk pisze…
No i znowu detal i znowu git! Tak trzymac kolezanko!
Małgoś pisze…
Jak git, to biorę aparat i lecę w tango. :))
Gosia Oczko pisze…
O łał! Małgoś świetne :)
Małgoś pisze…
Oczko, te księgi w tle to coś dla Ciebie. :) Może Ty byś dokończyła dzieła z szybą? ;-))

Popularne posty