43. Wiecznie zielone

Komentarze

Bea pisze…
Niesssamowita ta zielen! Bardzo soczysta, piekna!
anielka pisze…
Zrobiłam sobie podobne zdjęcia ostatnio w górach :)))
Geomo pisze…
Swietne!!
Gratuluje i pozdrawiam...
Unknown pisze…
rozmarzyłam się :)
Małgoś pisze…
No nie powiem, sama czułam się zaskoczona, że w środku miasta znalazłam taką zieleń. :) Zważywszy, że wiosna dopiero nieśmiało puka...zaskoczenie tym większe. :)
Ach, jak... no, wiosennie po prostu :)
myślałam że kocham czerń, ale teraz wiem, że to zieleń jest piękna
Małgoś pisze…
Przewodniku, witam na Lustrze. :)

Aga, no co Ty mówisz??? Przecież Ciebie, jak nikogo innego - kojarzy się właśnie z zielenią! :)
Człowiek ma wreszcie z powrotem neta w domu, to sobie chodzi i trafia :)
Majana pisze…
Fantastycznie wiosenne! :)

Popularne posty