42. Zapomniane...

Komentarze

Bea pisze…
Oj dlugo chyba tam tak juz leza ;)
Malgosiu, gratuluje Ci fotograficznego oka, ktorego wciaz zazdraszczam ;)
Małgoś pisze…
Bea, moje oko widzi nieznaczny ułamek tego, co chciałoby zobaczyć, a nie potrafi. ;-)
Eve.eire pisze…
Moje oko chcialoby zobaczyc choc czesc tego co Ty widzisz ;D Swietna fota.
ebe4 pisze…
! ale zbieg okoliczności:) Ktoś długo szuka...
fotocyk pisze…
Jestem pod wrazeniem. detal,z plytka GO to co bardzo lubie. Napisze to jeszcze raz, jestem pod wrazeniem
leloop pisze…
moze znajdziesz jeszcze gdzies zamek do tych kluczy :)
Małgoś pisze…
Dzięki. :) Tak jakoś te klucze leżały i chyba czekały na mnie. ;-)

Leloop, a kto wie, kto wie...;-)
Geomo pisze…
Swietny kadr, gratuluję :-))
Unknown pisze…
takie kadry wyzwalają moją pasję do historii albo historyjek - najlepiej z ukrytymi skarbami :)
Majana pisze…
Swietne ! :) Nie wpadłabym by zrobić zdjęcie zagubionym kluczom. Zdjęcie pełne historii.

Popularne posty