34. Znalazłam wiosnę!

...a może tylko przedwiośnie...

Komentarze

Unknown pisze…
wow! wiosna! świetne zdjęcie. gdzie ty ją znalazłaś?
ja wciąż szukam, bo... Małgoś, dziś śnieg za oknem... :| a przecież w weekend miała wdepnąć na dobre Pani W. i co? Lepiej, żeby przyszła ;)
Bea pisze…
Niech zyje wiosna! oby juz zostala na stale ;)
Małgoś pisze…
Ally, ta wiosna to ściema. :( Śnieg padał dziś i u mnie. Bleeee... A przebiśniegi, wiadomo... im i śnieg nie groźny, więc złudną nadzieję dają. ;-)

Bea, chyba tylko u Ciebie. ;-) Tutaj jeszcze poczekamy. :(
Anonimowy pisze…
Coś z tym śniegiem nie tak, u mnie też pada...
lavinka pisze…
Wiosna jak sto diabłów ;)
Anonimowy pisze…
Gdzie ta wiosna? U mnie dzisiaj padał grad na przemian z deszczem i śniegiem, ale czekam cierpliwie.....Chociaż na piękną fotkę popatrzę.
Małgoś pisze…
Nie wiem co z tą wiosną... Humorzasta jakaś taka... ;-)
Majana pisze…
Piękne Małgosiu!:)) A to w naszym miescie kochanym>?
Małgoś pisze…
W naszym Majanko. :) I powiedziałabym nawet, że bardziej po Twojej stronie, niż po mojej. ;-)
abbra pisze…
Ojejku , i przylaszczki tam z tyłu widzę ! Idzie wiosna , trochę nieśmiało jeszcze , ale idzie :D

Popularne posty