28. Zielone klimaty


Komentarze

leloop pisze…
fajne to pierwsze zdjecie, lubie takie swiatlo az sie prosi przysiasc na tym stopniu :)
na drugim za duzo sie dzieje jak na moj gust
Anonimowy pisze…
Tęsknisz za wiosną?
:)
Bea pisze…
Tez mi sie to pierwsze bardzo podoba! piekne swiatlo!
Małgoś pisze…
Leloop, co począć, w samej naturze się dzieje, oj dzieje! Tam plątanina taka była, że oczopląs murowany. ;-)

Ikroopko, a czy jest ktoś, kto nie tęskni? ;-) Ja bardzo! :)

Bea, bo jak słoneczko świeci to wszystko wygląda cudniej. :)
Anonimowy pisze…
Nie wiem, czy tęsknię, ja lubię chłód , nienawidzę upałów, a ostatnio wiosna przynosi pogodę prawie letnią,nie ma tego uroku, co dawna, prawdziwa wiosna.
I nie chodzi tu o sentymenty, tylko o klimat;)
Małgoś pisze…
Zatem, ja zupełnie odwrotnie. ;-) Jestem ciepłolubne stworzenie, a zimę, chłód, czy mrozy przyjmuję z nieuniknionej konieczności...
Majana pisze…
Jejku cudo! :)) Piękne zdjęcia Małgoś!

Popularne posty