27. Nabrzeże

...w niedzielne południe.

Komentarze

Maciek pisze…
Kocham nasz Gdansk, szczegolnie tak piekny jak na Twojej fotce.
Minusy: fota wydaje sie byc nieco przepalona w sloncu i z brakiem szczegolow zarowno w czesciach naslonecznionych i cieniach.
Fotografia Cz-b jest wyzwaniem, ktorego i ja do dzisiaj nie opanowalem....
Małgoś pisze…
Maciek, Twoje wprawne oko wszystko dojrzy! :)
Co do minusów, zapewne masz rację. W niezbyt komfortowych warunkach powstała ta fotka: w samo południe, przy bocznym oświetleniu dość ostrego słońca. Na kilka ujęć (z różnych miejsc brałam pomiar światła) żadne nie było idealne... a to cienie zbyt głębokie, a to katamarany jeszcze bardziej przepalone...
Pewnie lepiej by było nie zabierać ze sobą aparatu w ogóle, ale co zrobić, jak zwłaszcza w na niedzielne spacery sam pcha się do ręki i nie chce siedzieć w domu. ;-))
kasiac pisze…
Małgosiu, piękne robisz zdjęcia! Przejrzałam wszystkie od końca do początku:) Sama przyjemność!
A tylu statków na Motławie dawno nie widziałam:)
Maja Miusow pisze…
jaka ladna ,,pocztowka'', fajne i czyste, pozdrawiam;)
fotocyk pisze…
Zazdroszczę takich widoków w niedzielne popołudnia.. Niestety jak mieszka się w takim nieciekawym miejscu jak moje to w niedzielne popołudnie można sobie co najwyżej popatrzeć na "Na dobre i na złe" :(
Majana pisze…
Małgosiu piękne zdjęcie! Jedno z naszych ulubionych miejsc w Gdańsku :))
Pisałam komentarz wczesniej, ale nie wiem dlaczego go nie ma.
Buziaczki :***
Małgoś pisze…
Majanko i nasze, a jakże! :)
A blogger ostatnio ma swoje 'klimaty' i mnie także się zdarzyło, że pisałam komentarz i w ogóle się nie pojawił (moderacji nie było).

Popularne posty