171. ***

Komentarze

B pisze…
Ale fajny kotek ;) Cudownie się komponują te krzesła z krajobrazem i takie dynamiczne to zdjęcie. Pozdrawiam
Mażena pisze…
Po sezonie nudno, na stole pusto..
Że kotek dał sobie zrobić takie świetne zdjęcie!
Pchełka pisze…
:) jak baletnica...Czy to są wciąż 'tamte klimaty'?...Serdeczności...A.
Małgoś pisze…
Ano kot bardzo wdzięcznym modelem był i garnął się do współpracy. :D

Pchełko, tak. :) To wciąż wakacyjna seria. :D Wiem, wiem, u nas jesień w pełni, a ja tu z latem wyskakuję. :D
Ale bieżących zdjęć mam jak na lekarstwo. :( Trochę z braku czasu, a trochę z braku towarzystwa. Rodzina ma już dość i odmawia wyjść, gdy ja zabieram ze sobą aparat. :D Czujesz mój ból? :D

Pozdrowienia dla wszystkich! :)
Kasia Fiołek pisze…
Tańczący kot i tańczące krzesła. Kapitalne!!!
Wildrose pisze…
Jakie akrobacje wyczynia ten kicius! Niesamowity model :)
Zbyszek pisze…
Kotek, kotkiem, ale drugi plan toskański pewnie i piękny.
Ada pisze…
Toskańskie art deco(t) :)

Małgosiu, Twoje zdjęcia z włoskiej podróży - przepiękne. I cała relacja na P&W. Bardzo mnie podnosiły na duchu. Dziękuję za tę wirtualną-wymarzoną podróż.
Krystina cuisine pisze…
Piekne ujecie, naprawde <3
Unknown pisze…
Przecudowne zdjęcie.Niesamowicie ten kotek komponuje się z "plątaniną" kształtów krzeseł, które wydają się wić niczym nieposkromione pędy dzikich roślin..

Popularne posty