156. Krawaciarz



Komentarze

madmargot pisze…
Fajne, jak zwykle świetne zdjęcia, mi jakoś nie wychodzą zdjecia w ruchu...Wciąż się uczę, choć jestem muszę to przyznać niecierpliwa. Naprawdę ekstra ;-)
Pchełka pisze…
akurat przerabiam portret..Świetne zdjęcie portretowe!!!!!!!!!!!!!!! Świetne..Serdecznie pozdrawiam Cię Małgosiu.A.
Unknown pisze…
Wspaniałe. zazdroszczę mistrzowskiego warsztatu
mimo pisze…
Świetne portrety,doskonale uchwyciłaś nastrój i emocje. Gratulacje:) Pozdrawiam
geomo pisze…
Bardzo dobre portrety świetne technicznie, gratuluję :-))
Pozdrawiam...
Zbyszek pisze…
Super fotki, wszystko pięknie pokazane, pozdrawiam gorąco:)
Anonimowy pisze…
I co ja mam napisac, jak juz wszyscy napisali to co i ja bym chciala! A moze to, ze te swietne zdjecia mnie ubawily :)
abbra pisze…
Świetne zdjęcia Małgosiu ! :)

Popularne posty