149. ***

Komentarze

Ada pisze…
Jaki piękny! Ostatnio podziwiam Stanisławskiego, jego "portrety roślin", jego bodiaki na Ukrainie a tu proszę :)
Malowany światłem.

Serdecznie pozdrawiam :)
Pchełka pisze…
Malgosiu!Dla mnie każde zdjęcie opublikowane na Twoim blogu jest wydarzeniem...podoba mi się absolutnie wszystko!!!Pozdrawiam wieczornie...A.
mru-K ♥ pisze…
piękne światło i głębia. i do tego rewelacyjnie uchwycony moment. nigdy nie udaje mi się złapać motyla w kadrze (;
Anonimowy pisze…
Swietne zdjecie :)
abbra pisze…
Pięknie ! I nawet motylek pod kolor :)
ikroopka pisze…
Wracasz jesienią, wciąż w letnich klimatach?
Małgoś pisze…
Eee tam... Wtedy jeszcze lato było. :)
Inna rzecz, że letnich zdjęć zawsze sporo jest w cyfrowej szufladzie. :) Potem już tylko gorzej... W każdym razie u mnie. ;-)
Patrycja Reszko pisze…
To rusałka kratkowiec w formie letniej (jest też wiosenna). Piękny to motyl i ciekawy ma lot :)
Pozrawiam :)

Popularne posty