143. Czym pachnie łąka...?

Komentarze

ebe4 pisze…
jak zwykle Malgosiu, piękna fotografia
Pchełka pisze…
baaardzo romantycznie...i kobieco...:)) Serdecznie pozdrawiam...Małgosiu - warsztaty z Tamronem były bezpłatne..i też bym nic o nich nie wiedziała gdyby nie kolega blogujący ze środka Polski...podesłał mi link..trzeba było się tylko zapisać..z miesięcznym wyprzedzeniem...żadnej rekalmy 'u nas' nie widziałam ...
Anonimowy pisze…
Ojej jaki sliczny portret! Wprost na wystawe :)
Łaka pachnie chyba rozkosznie na co wskazuje mina slicznej modelki :)
MariaPar pisze…
Zapatrzyłam się...Zatrzymałaś czas...
Pozdrawiam serdecznie
abbra pisze…
Pięknie pachnie, a modelka taka rozmarzona ... :)
bilsot pisze…
She is so innocent....
She is the flower....
Anonimowy pisze…
Cuanta poesía en tu fotos!!
Majana pisze…
Rewelacyjne zdjęcie!:))
Agnieszka pisze…
Małgosiu, uwielbiam portery Twoich pociech. A ten jest naprawdę wyjątkowo kobiecy i romantyczny. Pozdrawiam Cię serdecznie.
Małgoś pisze…
Dziękuję. :) Fajnie, że się podoba. :)
fotocyk pisze…
Kurcze naucz mnie tak.. prosze.. blagam...
Zbyszek pisze…
Jak zwykle perfekcja!!!
Pięknie uchwycone...
Pchełka pisze…
tak, wiem...konie powyżej..a ja znowu zauroczona tym portretem :)) cudownie, pięknie!!!
mru-K ♥ pisze…
przepiękny portret! i urocza mała modelka (:
sympatyczny i dobry portret

Popularne posty