137. Co komu w duszy gra...

Komentarze

Ancoolek pisze…
Świetne zdjęcie !!! ma duszę :-)
enchocolatte pisze…
zdjęcie z duszą! i do tego B&W!
:)
E.
chalupczok pisze…
bardzo dobre zdjęcie - pozdrawiam
Pchełka pisze…
wszystko jasne ..artist!! fajny kadr..pozdrawiam Cię Małgosiu.
agawphotography pisze…
Dobre - uwielbiam taką fotografię uliczną :)
geomo pisze…
...tyle mu w walizę wpadnie :-))
Bardzo dobre ujęcie, świetnie to pokazałaś w b&w...
Pozdrawiam...
mimo pisze…
Pięknie opowiedziane:)
Zbyszek pisze…
Cudowne i widać że gra z pasją.
Małgoś pisze…
Zbyszku, to prawda, że z pasją. Ten człowiek taki przytulony do swojego instrumentu praktycznie przez cały czas grania. A gra na ulicach mojego miasta często...

Dziękuję za wszystkie komentarze. :)
Monika pisze…
Co tu dużo mówić, skoro wszystko zostało powiedziane i o tym, i o pozostałych zdjęciach. Niewierygodnie piękne, hipnotyzujące...Nie mogę przestać ich oglądać i podziwiać i zazdrościć (choć to ostatnie to pożałowania godne uczucie, ale zapanować nad nim nie sposób, gdy też tak by się chciało zdjęcia robić). pozdrawiam serdecznie. Monika
Anonimowy pisze…
Ale jemu nie tylko w duszy gra... palce mu wprost same wygrywaja melodie na tej harmonii... swietne zdjecie!
Anonimowy pisze…
świetne!
jjon pisze…
Doskonałe!
eventually pisze…
A ja tu kiedyś zaglądałem, ale przestałem, bo zapomniałem. Bookmarked again.
Małgoś pisze…
Zatem zapraszam. :)
mrs.dukanowa pisze…
piekne zdjecie! gratuluje!
ebe4 pisze…
jakie Ty robisz piękne fotografie:)ciagle zaskakujesz, miło tu wracać. pozdrawiam:)
Małgoś pisze…
Czerwienię się... :)

Popularne posty