133. Maja

Komentarze

Małgorzata pisze…
Świetne zdjęcie. Te oczy...
Pchełka pisze…
fajnie..że znowu..po tak długiej przerwie...Piękne są Twoje zdjęcia...Miłego dnia!
Anonimowy pisze…
Jako, ze uwielbiam dzieci to zachwycam sie kazdym takim zdjeciem. Sliczna Maja jak i jej imie :)
Gratulacje dla mamusi, ciekawe ujecie, taka myslaca malutka twarzyczka!
Pozdrawiam :)
enchocolatte pisze…
brakowało mi Twoich zdjęć!
jakie piękne oczy, jakie mądre spojrzenie!
pozdrawiam,
E.
Małgoś pisze…
No cóż, mnie też brakuje. Bardzo...
Byle do wiosny. ;-)
Anna pisze…
Uwielbiam Twoje zdjecia
Sa glebokie-:)))))
Majana pisze…
Małgosiu jaka ona śliczna! :)))
Fajnie, że znowu fotografujesz:)

Buźka:**
Anonimowy pisze…
jestem zachwycona, pięknie
Małgoś pisze…
Dzięki. :)
Patrycja pisze…
Małgosiu,
Ona jest prześliczna! Ma oczy jak jeziora i cudne usteczka:)

Pozdrawiam :)
ebe4 pisze…
jupiter?:)
czym skanujesz? chyba muszę zadbać o swoje zaplecze:))
Małgoś pisze…
Ebe, nieee, tutaj nie jupiter. :)
A jeśli już pytasz o jupitera - to nie skanuję... Nie mam analogowej puszki. Tylko podpinam obiektyw do mojej cyfrowej lustrzanki i już. :)
Unknown pisze…
Maja ma przeeeeecudne oczy, a Twoje zdjecia Malgosiu sa tak piekne ze nie moge stad wyjsc. Rowniez troszke fotografuje do mojego bloga kulinarnego ale dziela nas dwa swiaty. Twoje fotografie to dziela! Mam pytanie czy konczylas jakies szkoly lub kursy fotograficzne czy to talent wrodzony?? Pozdrawiam serdecznie :)
Małgoś pisze…
Moniko, jako mama Mai - nie mogę zaprzeczyć w sprawie oczu, to się rozumie samo przez się. No ale matki tak mają. ;-)
A odpowiadając na Twoje pytanie - nieee, nie kończyłam żadnego kursu; nieee, nie mam talentu wrodzonego. :D Powiedziałabym raczej, że popełniając milion błędów - idę przed siebie i ciągle się uczę. :) Pozdrawiam! :)

Popularne posty