131. Kuba

Komentarze

Pchełka pisze…
dzieci.o tak!! zawsze piękne! widzę, że nie tylko moje "rosną" jak na drożdżach :)) pozdrawiam
Anonimowy pisze…
Fajnie go upolowalas w takim zamysleniu!
ebe4 pisze…
ale żyleta. Proszę o techniczny opis:)
abbra pisze…
Ciekawe , nad czym się tak zadumał ... :)
MEA pisze…
Takie zdjęcie dla Autora, który na dodatek jest mamą, to radość podwójna :)
Oglądnęłam troszkę Twoich "starszych" zdjęć, a że w sierpniu spędziłam tydzień w Gdańsku, zdjęcia tego miasta najbardziej przykuły moją uwagę. Podoba mi się to, że nie szukasz spektakularnych tematów, a piękno dostrzegasz w rzeczach czasem zupełnie niepozornych. To robi wrażenie! Pozdrawiam! Ewa
www.mea-foto.bloog.pl
Ale podobny do mamy! ;o
Pozdrówka;)
dziuraway pisze…
przepiekny chłopiec :) mam w [podobnym wieku braciszka :)
Majana pisze…
Przystojniaczek z Ciebie Kubuś :))
Pozdrawiam Was :)
Gosia Oczko pisze…
Wypisz wymaluj - mama!
Anonimowy pisze…
Jejku Twój synek ma zupełnie takie same oczka jak Ty :-). Śliczny duet. Pozdrawiam
Aneta pisze…
Bardzo faaajne zdjecia :)
Pozdrawiam
Magda pisze…
podziwiam
proszę o odebranie wyróżnienia za całokształt
pozdrawiam

Popularne posty