130. ***

Komentarze

Anonimowy pisze…
jesienny smutek :-)
Kroniki egipskie pisze…
Cudne!
... aż zazdroszczę jesieni ...
Pchełka pisze…
ale cudowne zdjęcie!!!!
Ada pisze…
Piękne! I te kolory, takie miedziane...
Bardzo malarskie. I smutne nieco.
Pozdrawiam jesiennie :)
B pisze…
śliczne zdjęcie, bardzo podobają mi się kolory i nastrój. Smutne, ale taka jest jesień. Pozdrawiam serdecznie
enchocolatte pisze…
doskonały kadr! warto wstawić na jakiś jesienny konkurs!
Anonimowy pisze…
Nastrojowo! Czysta poezja i tylko jeden listek!
Pozdrawiam z Neapolu tym razem Malgosiu :)
Majana pisze…
Jej....
Jest niesamowite!!!
Geomo pisze…
Bardzo dobry kadr, ale z drugiej strony taki widok mnie dołuje, może dlatego, że nie lubię tej twarzy jesieni?...
Pozdrawiam...
Bea pisze…
Malgosiu, cudne zdjecie! Bardzo klimatyczne! To swiatlo i kolory... Perelka :)
MEA pisze…
Oglądanie Twoich zdjęć to dla mnie ogromna przyjemność! Małgorzato, Ty nie tyle połknęłaś bakcyla fotografowania, co się z nim po prostu urodziłaś! Pozdrawiam! E.
www.mea-foto.bloog.pl
fotocyk pisze…
Fiu.. no no koleżanko :)
Małgoś pisze…
Dziękuję za tyle komentarzy. :)
Co do zdjęcia... takie foto jaki mój nastrój...

MEA, bardzo dziękuję... ; jest mi niezwykle miło... :)
Unknown pisze…
ależ to piękne jest!
mikimama pisze…
Bardzo piękne są Twoje zdjęcia. Ja też z tych co wszędzie z aparatem. Tylko mój sprzęt niezby t się nadaje do Taaaakich zdjęć. A zaczęło się od fotografowania dzieci.
W Gdańsku byłam w 2007, mam rodzinę w Pruszczu. To piękne miasto. I jak każede ma swoje mniej atrakcyjne strony.
Szkoda, że teraz nie ma ładnej pogody do fotografowania. Biało, ale ponuro...
Pozdrawiam i miło Cię poznać, Mikimama (Pati)
http://czerwieniblekit.blox.pl
Arte Joe pisze…
Por texturas, colores y punto de vista esta foto es pura belleza. Felicitaciones!
Saludos, Jope
Małgoś pisze…
Joe, I'm affraid I don't speak Spanish. :) But I hope You like the photo. :)

Popularne posty