66. Z marynarskim akcentem

Komentarze

Anna-apsik1 pisze…
Fajne zdjęcie, myślałam, że jednak znacznie powiększą marinę ze względu na zlot w Gdyni. Jednak nic z tego nie wyjdzie, zobaczymy czy wieczorem lampa zaświeci. Gosia czy dostałaś emaila ode mnie?
Ada pisze…
Zdjęcie jak zwykle świetnie skomponowane, chętnie też poznałabym jego 'historię'. To jest jakaś specjalna lampa na nadbrzeżu?
Podoba mi się kolor, nastrój - taka techniczna impresja, poezja przedmiotów. Ładne :)
ikroopka pisze…
Samego dobrego urodzinowo życzę;)))
Ada pisze…
W takim razie nie napisałam najważniejszego...

Małgosiu - najserdeczniejsze życzenia :))
anielka pisze…
100lat 100lat 100lat, albo 101dalmatyńczyków ;)
Po tym urodzinowym newsie, to juz wogóle zostałaś moim ulubionym blogowiczem (piszę wogóle, bo od początku uważam, że robisz jedne z najlepszych zdjęc na jakie trafiłam)...

Ale, żeby życzyć, a nie słodzić, to wszystkiego wymarzonego i najlepszego !
fotocyk pisze…
A jednak zwracasz uwagę na nadmorskie, otaczające Cię detale :) Fajne i proszę o więcej
Małgoś pisze…
Anno, odpisałam na maila. :) Mam nadzieję, że dotarł.

Ado, historia dość krótka... niewielki detal przy gdańskiej marinie. :) Jak widać, dość surowe te lampy (jest ich więcej)...

Anielko, ha! no i mnie się zrobiło miło, gdy zobaczyłam u Ciebie wpis balonowo - urodzinowy. :) Zatem 19 maj rulez! :)

Tomek, powiedzmy, że ze względu na dość duże występowanie tychże detali - same pchają się 'pod rękę', a właściwie oko. ;-) Jakoś specjalnie ich nie szukam. :)

Za życzenia bardzo dziękuję! :)

Popularne posty