65. Ponieważ spotkało mnie coś miłego... :)

..."Twój Styl", nr 6/2009 :-)

Komentarze

ikroopka pisze…
Gratulacje!!!!
B pisze…
Oooo! Moje gratulacje! Pozdrawiam serdecznie
anielka pisze…
GRATULACJE!!!

(Od razu widać do kogo synek podobny ;) )
leloop pisze…
Malgosiu,
obracam sie wsrod samych slaw :) gratuluje :)
choc nie kupuje TS od lat to ten z pewnoscia zanabede bo, ze w przyszlym tygodniu znow bede w 3miescie
koand pisze…
gratulacje wielkie, pozdrawiam ,Andrzej :)
abbra pisze…
Małgosiu , gratuluję !!!
Fajnie jest znać taką sławną osobistość ;)
Chyba wybiorę się do kiosku po czerwcowy egzemplarz "Twojego Stylu" :)
Ada pisze…
Serdeczne gratulacje :) Myślę, że następne będzie jakieś czasopismo 'fotograficzne' :)
fotocyk pisze…
Fiu fiu fiu.. szacun...:)
Maciek pisze…
No, gratulacje !
Geomo pisze…
O la la, czas poprosoć o autograf, teraz jeszcze się dopcham, ale później... :-))
Gratuluję :-)
Małgoś pisze…
Wielkie dzięki wszystkim razem i każdemu z osobna. :)

Abbro, znaczy, że znaleźć się na 200-tnej stronie - to człowiek VIP-em się staje? ;-)) A ochrony jeszcze nie dostałam, haha... ;-))

Ado, najwcześniej w następnym życiu. :)

Geomo, juz wysyłam gołębia z egzemplarzem autorskim. ;-)))
Czytałam już na Twoim blogu kulinarnym :)))
Majana pisze…
Małgoś to ja jeszcze raz gratuluję ! :)) Mam egzemplarz TS, nie mogłam nie kupić :) Pozdrówki!
ebe4 pisze…
wow:) fajnie!
Unknown pisze…
i pierwszy raz kupiłam twój styl zaraz jak się dowiedziałam. Przekrój i Newsweek musiały poczekać :) gratulujemy raz jeszcze :)
jeszcze raz gratuluje!

Popularne posty