24. Bo zima ma różne oblicza...

Komentarze

fotocyk pisze…
O Konkret! Fajna fotka,fajnie bokeh wyszedl. Mam taka fotke z wakacji, ktora zastanawialem sie, wstawie, nie wstawie, ale sprowokowalas mnie:) wstawie :)
Małgoś pisze…
No to czekam!:) Porównamy: zima kontra lato. ;-) Pozdrowienia. :)
fotocyk pisze…
No nie "taką" w sensie, że taka "chłabinka" u mnie to jest "Jarzębina na tle statku" :):) Mam pytanie, czy to Fuji?
Małgoś pisze…
A nie..., nie Fuji. :) Obecnie Nikon. Ale Fuji było przed Nikonem. Rozstaliśmy się jakieś 3 miesiące temu...
Dawaj jarzębinkę. :))
fotocyk pisze…
Nikon to brzmi dumnie - Moja milosc do nikona, dodam, ze odwzajemniona, trwa juz ponad dwa lata :)
Unknown pisze…
Małgosiu, gdzie wypatrzyłaś tę zieleninkę? we wrzeszczku zimaaaa albo jej resztki :)
pzdr, Ally
abbra pisze…
Małgosiu , dobrze kojarzę , że to bukszpan ?
Jakoś tak Wielkanocą mi zapachniało ... :)
Małgoś pisze…
Fotocyku, dwa lata radosnej twórczości. ;-) No no! :)

Ally, zieleninkę wypatrzyłam w Gdańsku Głównym, ale nie daj się jej zwieść. ;-) Ta biel po lewej stronie zdjęcia - to nic innego jak puchaty, biały śnieg w tle. ;-)

Abbro, dobrze kojarzysz. :)
Majana pisze…
Och, Małgosiu , wiosnę czuję :)
Małgoś pisze…
Majanko, a ja ciągle nie... Ale wierzę, że już za momencik, już za chwileczkę... ;-))
leloop pisze…
Malgosiu, juz idzie i do Was, wiosna oczywiscie :)
u nas wczoraj w sloncu bylo +18 ale byl piekny spacer :)))
Małgoś pisze…
Leloop, nie dręcz!
O +18 nawet nie śmiem marzyć (na razie;-))...
Bea pisze…
Tez nie smiem jeszcze marzyc o +18 ;)

A zdjecie piekne! :)

Popularne posty