15. Cisza wody stojącej...

Komentarze

Anonimowy pisze…
Dobrze zrobiłem wchodząc na Twojego bloga, bardzo chętnie oglądam zdjęcia wysokiej klasy, a takimi są Twoje... Gratuluję, pozwól, że umieszczę Twój adres na moim blogu.
Będę teraz częściej wchodził na Twój blog i to bez pukania :-))
Serdecznosci
Małgoś pisze…
Geomo, sprawiłeś mi dużą radość zaglądając do mnie. :) Miło mi niezwykle, że Ci się tutaj podoba. :) No cóż...nie będę ukrywać (i tak by się wydało ;-)), że fotografuję od niedawna i w znacznej mierze używam raczej zmysłów, niż szerokiej profesjonalnej wiedzy. ;-)
Zapraszam tak często jak tylko będziesz miał na to ochotę. I oczywiście bez pukania! ;-) Pozdrawiam. :)
Bea pisze…
Swietne zdjecie Malgosiu! bardzo nastrojowe...
Małgoś pisze…
Przyjedź Bea, na żywo zobaczysz... co tam zdjęcie... ;-)
abbra pisze…
Lubię takie wieczorne spacery - wszystko wygląda bajkowo - inaczej niż za dnia :)
Ładne zdjęcie !
Małgoś pisze…
A na wieczorne spacery to ja obstawę osobistą zabieram. ;-) Bez niej nie byłoby tych zdjęć... ;-)
abbra pisze…
To dokładnie tak jak ja ;)
Majana pisze…
Małgosiu, piękne zdjęcie. Kochany, śliczny nasz Gdańsk.!:)
Anonimowy pisze…
Ja z rewizytą;)
pięknie i klimatycznie!
Unknown pisze…
Majano, Małgosiu, nasze miasto jest piękne, szczególnie nocą. Małgosiu, bardzo fajnie, że tak artystycznie umiesz to wyrazić! aż się nie chce z domu nosa wychylać, tylko odwiedzać Twojego bloga i wchłaniać widoki :)
Małgoś pisze…
Witaj ikroopko. :) Jeśli się podoba, tym bardziej mi miło. :)

Aaa, kolejna (kolejny?) Gdańszczanka? Witam i zapraszam. Każdy Gość bardzo mile widziany w tym przybytku. :) Pozdrawiam. :)
Unknown pisze…
Małgosiu - gdańszczanie obecnie, przybyli z zachodniego wybrzeża :)
Ally & MiC :)
Małgoś pisze…
Gościnnie, na dłużej, czy na stałe? :)
Unknown pisze…
ja już szósty rok, więc raczej tak :)
pzdr, Ally

Popularne posty