13. Widziane przez dziurę w płocie


Komentarze

leloop pisze…
Fajna ta dziura :)
i sw. Jana widac :)
Małgoś pisze…
Ano widać. :) A ja lubię w takie różne dziury zaglądać, a że w ostatnimi czasy nie brakuje wokół płotów, no to siup...! ;-)
Bea pisze…
Swietne ujecie! podoba mi sie :)
Małgoś pisze…
Hihi, płot, czy to co za płotem? ;-))
leloop pisze…
fajnie, ze sa jeszcze takie dziurawe ploty :)
Maja Miusow pisze…
plot sam w sobie bardzo klimatyczny, plus swietnie wypatrzony widok za nim, robie zdjec to niekonczaca sie zabawa i poszukiwania:) osobiscie nie lubie sepii, b-w byloby rownie dobre w tym wypadku i bardzo ,,zimowe''
Małgoś pisze…
Ooo :) A ja właśnie sepię sobie ukochałam. :) Choć od b&w wcale nie uciekam. :)
Majana pisze…
Płot już też ma tyle lat, ze niedługo sam stanie się zabytkiem ;) Piękne zdjęcia! :)
Małgoś pisze…
Majanko, a widziałaś ten busz za płotem? Ja bym się bała postawić tam nogę, w obawie, że utonę w dziczy. ;-)
Majana pisze…
Widziałam, okropnie to wygląda :(
Unknown pisze…
fakt, w rzeczywistości, płot szpeci okropnie... ale na tym zdjęciu zupełnie inaczej to widać - piękna Polska budowana za królów i element swojskiego klimatu. urzekające.
pzdr,
Ally

Popularne posty