12. Wieczorna ulica

... tuż zaraz za rogiem wciąż tętni motoryzacyjnym życiem...

Komentarze

Bea pisze…
Malgosiu, ja coraz bardzoej pod wrazeniem... moje slownictwo jest chyba zbyt ubogie by cos oryginalnego za kazdym razem dopisac... Przymiotnik mam tu bowiem jeden : swietne zdjecia!
Małgoś pisze…
Hihi... i co ja mam odpowiedzieć...?
Dziękuję Bea, choć sama nie mam poczucia "świetności". ;-))
Agnieszka pisze…
Małgosia, no naprawdę fachowe gwiazdki wyszły. :) Gratulacje!
Małgoś pisze…
Dziękuję Agnieszko! To dla mnie nie lada komplement! :) Muszę przyznać, że te wieczorne / nocne zdjęcia - to dla mnie osobiście prawdziwie wyzwanie. Oj, nie łatwo jest dobrać prawidłową ekspozycję i nader często widzę na swoich fotkach, że sekunda do przodu lub do tyłu i zdjęcie już nie bardzo...
Majana pisze…
Małgosiu piękne! Jestem zachwycona!:)))
Od razu zauwazyłam,ze to Podwale Przedmiejskie. W ciągu dnia to byłoby zakorkowane ;)
Małgoś pisze…
Dzięki Majanko. :)

Popularne posty