9. A za oknem...tymianek

Komentarze

Bea pisze…
Slicznie to wyglada Malgosiu! Tak 'cieplo' :)
Ola pisze…
Malgosiu, nie mam pojecia dlateczgo dopiero teraz tu trafilam:) jakos zupelnie nie zaluwazylam tego nowego bloga. Sliczne, niezwykłe zdjecia, pelne emocji, z dusza...wspaniale. Gratulacje:)

pozdrawiam cieplo!
Małgoś pisze…
Bea, a to najzwyklejszy widok z mojego okna na mój tymianek, który o tej porze roku dość mizernie się prezentuje. :) Ale okazuje się, że i takie 'zwykłe' rzeczy mogą stać się inspiracją, by chwycić za aparat. ;-)

Ojej...Olu...:) Nawet nie wiesz jak się cieszę, że tutaj zajrzałaś. :) I oczywiście się czerwienię na tak miły komentarz. :) Zapraszam, zaglądaj tutaj w wolnych chwilach. :)
leloop pisze…
mimo "cieplego" okna, bardzo zimowy ten obrazek :)
Małgoś pisze…
Ano zimowy, zimowy... choć bez śniegu :)
urzekło mnie to zdjęcie, śliczne
Małgoś pisze…
Bardzo mi miło Aga. :)
Majana pisze…
Prześliczne zdjęcie Małgosiu!:))

Popularne posty