8. Mariacki detal

Mój ulubiony fragment podobno najpiękniejszej uliczki Europy...


Komentarze

Bea pisze…
Fakt, bardzo ciekawy detal! Mam nadzieje, ze uda mi sie kiedys na te uliczke zawitac, moze nie tylko na te uliczke ;)
Małgoś pisze…
Wiesz, ja mam taką samą cichą nadzieję. :) Oby na nadziei się nie skończyło. :)
Bea pisze…
To trzymamy kciuki :)
leloop pisze…
wcale nie podobno tylko na pewno :)
to moze spotkamy sie we trojke na Mariackiej :)
a wiecie, ze na tej uliczce bylo moje wesele :)
sliczne ujecie, piekne kolory :)
Małgoś pisze…
Świetnie! Hihi, to ściągnijmy jeszcze Agusię i Mariacka nasza! ;-))
Leloop, a w którym miejscu weseliłaś się? :)
leloop pisze…
zanim sie wszystkie umowimy to pewnie zrobi sie nas wiecej, wtedy rzeczywiscie ciezko bedzie sie przez Mariacka przecisnac ;) ale ja jestem za :)
a wesele bylo w Galeri ZPAPu, troche dalej od Twojego zdjecia
Małgoś pisze…
Leloop, Ty do mnie jakimś szyfrem mówisz. ;-) Żebym ja pamiętała wszystkie Galerie... hihi...
leloop pisze…
Galeria Zwiazku Polskich Artystow Plastykow
Mariacka 46/47 a moze tam juz nie ma galerii tylko samo biuro jest :}
Małgoś pisze…
Aż z ciekawości podejdę i sprawdzę. :) Daleko nie mam. ;-)

Popularne posty