11. Frrrrrr...!


Komentarze

Bea pisze…
Piekne sa takie ptaki 'w ruchu' :)
Ja mam czaple; sama ja 'straszylam' by miec ja w ruchu... :/ stala sobie bowiem nieruchomo na plazy; wiem wiem, nie jestem z tego akuratz dumna ;)
Małgoś pisze…
Oj Ty niedobra! niedobra! ;-))
Ale skoro masz tę czaplę - to może się pochwalisz fotką? :))
Eve.eire pisze…
Piekne zdjecia!
Małgoś pisze…
Ewo, bardzo mi miło. :) Dziękuję! :)
abbra pisze…
Piękne !
Ja jakoś nie mam szczęścia do ptaków w locie - przeważnie nieostre mi wychodzą :/
Małgoś pisze…
Abbra, tutaj gdzie mieszkam - bytuje tyle gołębi, ze same pchają się przed obiektyw i pozują. ;-)
Unknown pisze…
a tyle osób na starym mieście narzeka na te gołębie... może słusznie, może, ale czasem wystarczy się zatrzymać i chwycić taką chwilę, piękna!
Małgoś pisze…
No niestety, ja za nimi nie przepadam... :( Jest ich mnóstwo, paskudnie brudzą, buszują w śmietnikach, a potem roznoszą zarazę. ;/ Zatrzymać się i zrobić zdjęcie - to jedno...nie podchodzę do nich zbyt blisko, ale przeraża mnie widok małych dzieci, które biegają za nimi...

Popularne posty